Onsdag!

Att denna förskylning inte släpper efter två veckor är ju underligt! Men om en och en halv vecka så har jag semester såå skönt det ska bli att bara slappa och ta det lugnt göra vad som faller en in. Igår vad jag på spelarråds möte vi skulle sätta upp lite delmål men vet inte riktigt hur det gick vi pratade om mycket annat och 1 och en halv timme gick väldigt fort. Sen var det hem och sova för öppnade imorse och GUUD så trött jag har varit i dag! Men ska snart vila en stund innan maten. Jimmy är ändå ute i garaget och meckar så finns inte så mycket roligt att göra :)

Nya skjortor och snart en ny restaurang är klar uppe på jobbet.. Vart bättre ön förväntat! Kommer nog finnas dem som kommer och bara tar en fika hos oss i framtiden :) Dock lite jobbigt med kodlås på toan som ska bytas ut varje vecka eller något sånt. haha Men då slipper vi ju dem som bara kommer för att låna dem, nu måste man handla oxå :) hihi! på lördag är det invigning då får ni komma och ta er en burgare :) Jag är ledig men ni kan hälsa på mina kollegor!



Kommentarer
The godfather!

Kan du ploppa ut den där ungen snart eller?:P ;)

I'm the godfather!

2009-12-10 @ 12:28:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0