Juldagen

Så trött man känner sig och snart är det dags för mellan dags rean att spring apå och hitta fynd. Måste hitta en julklapp till min pappa och sen en födelsedagspresent till min bror som blir stor på torsdag då han fyller 18 år. Kommer vara snopet att se honom på krogen framöver. Eller ja det blir väl ett tag framåt som jag kommer vara full där iofs men ni förstår vad jag menar, man börjar bli äldre. Sen är det bara två av bröderna kvar men tar ett tag innan Eric blir 18 då han fyller 11 den 3 januari. Han kommer bli mer som en storebror än morbror till lillkillen sen.


<-- Daniel    Jag -->

Julklapparna vart de ju en del av men ska försöka skriva upp vad de var jag fick.

Av Eric fick jag en egengjord grytlapp jätte fin och sen fick jag ett par små små strumpor med stålmannens märke på på till lillkillen.  Av mamma fick jag massa bra och ha saker till lägenheten tabletter till bordet i samma färg som jag fick i ett par gardiner till vardagsrummet med matchande serveter. hum, jo jag fick lite underkläder och sen fick Jimmy och jag tillsammans ett puzzel tusen tack var något mer men kommer inte ihåg allt. Av Jimmy föräldrar fick jag massa saker, en bok "barns tankar om barn", en ram, massa diper och en dipskål, en dalahäst och ett överkast till sängen. Av Jimmys mormor och morfar fick jag en matta en ficklampa (perfekt nu när de är mörkt). Av Jimmy fick jag en iPod Touch vilket förvånade mig för det trodde jag inte viste att jag sagt att jag oxå ville ha en sån när Mattias köpte en för ett tag sen men inte trodde jag att han skulle gå och köpa en..
Men TUSEN tack för alla fina julklappar.



Jimmy fick ett XBOX 360 av mig och hans päron i julklapp. Han vart jätte glad sen fick han 7 spel till det oxå.. haha Men mest bilspel :( haha så jag hade ju som tur var köpt ett som jag med kan spela.. ett barnspel :)

Just nu sitter de och spelar Yatzy medans jag kände att jag inte orkade så satte mig istället här och ska fixa lite med min nya iPod sen ska jag fixa den gamla så Jimmy kan ta den :)

Nå fick ni något roligt i julklapp?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0