Hemma igen!

Vist är det skönt att åka bort ibland men det är ju så skönt att få komma hem igen efter några dagar borta.. Resan hem tog några timmar för det var väldigt dåligt väglag och sen snöa/regna det en stor del av tiden och så går det ju inte så fort på vägarna.

Väl hemma igen så kom mamma över med en gel till mig som jag ska andvända på mina axlar som krånglar så in åt skogen, inatt fick jag sitta upp och sova och sov kanske 2H. Jag tror att det är en inflammation me får se vad läkarna säger på Måndag. Är ju sjukt vad mans ka få vänta på läkare jämt. Det roliga var att närjag ringde till husläkarn så frågar tanten i luren "vad tror du att det kan vara?" .... Men hallå varför tror dem att jag ringer om jag vet vad de är? Knas!

NU står alla väskor i köket så är bäst att man börjar plocka upp lite så man kan röra sig här hemma. sen blir det att försöka vila lite IGEN!

Ha det bäst



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0