Befordrad!

Jajjamensan! Jag har fått ebjudande om befordring och jag kommer även att tacka ja till det

Idag har jag jobbat 07.30 - 16:00 och det gick väl itne som planerat de första fem timmarna men sen vart det bättre och dagen rullade på i ett jädra tempo. Har iallafall bestämt mig för att ta jobbet som Rawas erbjudit mig. Sen hoppas jag att Linda söker jobb på donken så jag kan få bossa lite övet henne haha!

Nog om jobb!

Ikväll så blir det nog lugnt ska över en sväng till chippen och bara slappa och prata skit, sen blir det någurlunda tidigt i säng för imorgon ska man upp och laddad åka till match på hemma plan :) Nu ska dem få se ett annat Rsk-gäng än de som de fick möta sist på deras plan i Häverödal. Med tanke på namnen som står kallade så kan de bli en spännande och rolig match så hoppas att det kommer många och hejar fram oss :)

Kommer lite bilder nu fårn semester var ett tag sen men har inte fått bilderna från mamma först nu.. :)









Kommentarer
Hoffa

As we all know, frukost och förmiddag på jobbet går sällan helt problemfritt...

2009-08-15 @ 20:02:47
URL: http://hoffis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0