Dagen innan

Sen match imorgon men man bör ändå tänka på vad man äter och dricker idag. Själv ska jag jobba hela kvällen men se till att ha vatten till hands lär vara mycket att göra ikväll. Jobbar stängningspass oxå "Jippi" or not. Jag håller tummarna på att det ska gå fort, för sen är det sängen som kallar så man är utvillad och uppladdad tills imorgon.

Juste Hjalle hadde med sig mina skor till träningen i Torsdags mycket sköna :) Får hoppas att skavsåren håller sig borta iår. Tyvärr var det inga av dem jag hade i bilder, de gick tydligen inte att få tag i :( Får försöka beställa dem själv senare, nackdelen är att det är ett utlänsktmärke som är svårt att få tag i.

Det bästa av allt. Vårt nya matchställ har hämtats och kommer göra debuten ännu bättre. Har blivit lite ändringar i storlekarna men jag lovar att de sitter hyfsat endå. Det är bara i förebyggande syfte de har ändrat, inte för att vi inte ska få den storleken vi ville. Luddigt skrivet där men ni får fråga om ni inte förstår!


Citat:

De första nittio minuterna är de viktigaste. - Bobby Robson

En fotbollstabell är det ärligaste som finns. -

För mycket fotboll på TV? Jag säget som Sølve Grotmol; det är för många böcker på biblioteket också. - Arne Scheie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0