Vill bara SKRIKA!



Ibland undrar jag vad folk får att tänka med eller vad de själva skulle känna i olika situtioner. Okej ingen är perfekt! Men alla har vi fått en hjärna till något. Okej, allas hjärna funkar inte pga av en sjukdom eller något fel, Men de andra då?

Nu när jag skriver detta är jag kanske LITE bara lite arg. Men jag kan verkligen inte fårstå vissa saker. Den senaste tiden har varit så konstig. Inget funkar! Träningarna rinner iväg och tempot är inget vi ska tala om. Jobbet är väl det ända som går bra. All övrig tid rinner bara iväg till ingen nytta, och just han vet jag inte vad jag ska säga om, samma sak varje dag. När ska det vända?

Möjligtvis kan det vara så att det är mig det är mest fel på  i de här situationerna men jag har inget tålamod. (Vilket ni nu säkert redan konstaterat, och jag nästa gång jag träffar er får höra det av alla.) Men jag vill att det ska hända saker hela tiden, vill ha kontroll, ja men sån är jag! Men HAN verkar inte fatta det! Min stubin är så nära på att smälla bomben i luften och sen bara skita i allt och alla och dra långt bort!! Men va fan då är man ingen förebild eller bättre själv. (men vem är en förebild i en värld som känns så svår)... och vart skulle jag ta vägen till grannkvarteret Lommarn? Ska jag gömma mig under sängen när han sen kommer och knackar på? kanske inte är en dum idé, det finns många sängar att gömma sig under. Stopp Jessica tillbax till sak!

Ja, Jag vill bara skirka ut så det kan bli en ändring men säger jag nått så är det bara dåligt eller inget händer! Har till och med prövat att skrika i sömnen och vem vet snart kanske jag vaknar ur min dröm och allt är lite bättre. Men så lätt är det tydligen inte! Vet fler som har det här problemet med den manliga arten.. Gärnkirurgi TACK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0