Lite skitsnack!

Så typiskt att när man jobbar så skiner solen och sen när man får en ledig dag då ska det regna.

Ikväll så bär det iväg till träningen hoppas det är samma fart som på sista träningen det var riktigt kul att spela då. Idag får jag även hoppas att några fler A-lags spelare tar sig ner, tjejer det börjar närma sig cup nu. Vi har chans att göra en kanon cup om alla håller i träningsnärvaron sista veckorna nu.

På träningen sist hade vi ett litet möte efteråt. De yngre tjejerna hade möte under träningen då de gick igenom lite grunder för innomhusfotboll. Vi lite äldre tog oss tid att diskutera lite kring träningarna och uttagningarna till cuperna. Kommer nog bli kanon framöver.

I fredags fyllde jag år och hade en toppen kväll med tjejerna. Vill passa på att tacka för alla fina pressenter jag fått =)
 Nu ska jag iväg och handla lite.

Ha det gött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0