sånt som händer!

Har inte skrivit på länge men det här inte hänt så mycket... Jobbar å sliter på som vanligt.. Kommer hem någon gång strax innan 24 och går och lägger mig. 

I går spelade vi match mot Brottby, förlorade med 3-1. Mycket dåligt från våran sida.. Måste kärpa oss på många delar av uppladdningen till match både som tränare och spelare. Fanns ingen energi ingen glädje allt detta var som bortblåst. Men det fanns gott om gnäll!! Och vad fick vi ut av det? vi förlorade vår 3:dje plats =( *gråter* känns så meningslöst att man går och lägger sig tidigt och sen när man kommer spikladdad till match så är några bakis andra skiter i det fullständigt vissa går ut och pratar i telefon när Hjalle ska gå igenom laget.. jaa tjejer jag vet inte vad jag ska säga. Men det är inte skyst mot de få som faktiskt kommer med en laddning till hundra och vinst doften som bara väntar på att bli fångad. Men nog om detta!

image6


Idag så var det skola. Dagen som börjar på M... Hade helst velat gå hem efter lunch men man missar så nedrans mycket.. Så tog mig igenom Histoian halvt sovande.. Orkade inte bry mig om Romarna och deras rike. Varför ska man veta allt detta.. Sen var det matte där fattar man ju verkligen ingenting. har börjat med någe Defirens X och Y fattar nada. Nu så sitter jag och väntar på nästa slit. Jobbet! börjar klockan 17 och slutar 22:30 för att vara exakt. fattar inte hur jag ska orka upp imorgon!

Imorgon är den värsta dagen i veckan dagen med det stora T!

Tjiingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0