...

Jaa vet itne vart jag ska börja.. Mitt liv är som en turnado enastunden är man uppe bland målnen och andra stunden far man ner på jorden med en duns! Jag kan börja med att berätta något roligt.. En vecka till i skolan sen är det lov en vecka.. ska bli riktigt skönt med lov. Men efter solsken kommer regn så får samla nya krafter till jullovet sen..
Nu till det tårfyllda ämnet. Jag och Jimmy har bestämt oss för att göra slut eller det var för två veckor sen nu men har ju inte skrivit. Det som var mellan oss kommer jag aldrig att glöma men ofta i ett förhållande så kommer man till en punkt som kan vara svår att komma förbi. Jimmy och jag har tagit oss förbi många sånna tillfällen, men det här gången kände i alla fall jag att det får vara den sista. Vi bråkade mycket mot slutet och det kanske är bäst så här. Vi är ju inte osams nu i alla fall, vi kommer vara vänner! Jimmy om du läser det här, förlåt!

I skolan går det som vanligt, fast vi har mycket prov just nu!. men har gått bra inget omprov än så länge men kommer nog två nästa vecka.. (Matte B och Engelska B.) Men sen är det lov så då kan man plugga lite, eller? :P haha tror jag ljuger lite för mig själv just nu.. troligtvis så kommer jag inte ens att öppna någon bok under lovet..

Nu ska jag umgås med min mamma. men ha det bäst.

Byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0