Dear Dear Diary

Hej Hej!
Sitter och funderar på var det är man har gjort. Jag tror att jag kan sammanfatta den här veckan med ett ord: "PROV". Har inte gått en dag utan att man måste plugga till något prov. Men nu slipper vi det ett tag, eller ja en vecka i alla fall.. Har bara tre Lektioner till Lov! En del av klassen drar till Åland fram och tillbax =). Hoppas de får roligt :D själv längtar jag bara tills Linda kommer hem, bara 19 daar kvar =)

I övrigt så gör jag inte så mycket jobbar när jag har mina pass och annars så slappar man eller pluggar.. Lyssnar på musik just nu. Ni måstre lyssna på två låtar Takida - Curly sue & Enrique Iglesias - Tired Of Being Sorry! Så bra båda två =) Takida är för bra =)

Nu ska jag nog gå och slummra ett tag så man återställer den männskliga formen igen.

dear dear diary, i wanna tell my secrets!

Ha det

Tjiing tjong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0