Då var det dags igen..

NU var det dags för en ny lång termi igen, skillnaden denna gång är väl att det är den sista?! Studenten i vår, ÄNTLIGEN.


Imorse så vaknade jag 07:30 av klockan som påminde mig om verkligeheten. "Fy dags för skolan", Men men det var bara att ta sig upp och fixa till sig och bege sig. I skolan såg allt ut som vanligt förutom alla nya 1:or som såg livrädda ut. "Förstår dem skulle jag oxå vara om jag hade tre år kvar.. haha." 

Det var ingen nödvändig dag precis. Vi kom ditt fick en kram av vår klassföreståndare som var glad att se oss. Sen var det ett snabbt upprop gick igenom de hedliga reglerna och pressentationer av nya lärare. "Suck".. Dags för schemat som såg bättre ut än vanligt förutom Engelsa B som förstörde allt. Till skillnad från förr så hade de tagit bort matbrickorna i matsalen så allt vart dubbelst så svårt att få med sig.

Efter en timme med prat om regler till vad vi gjort på lovet så fick vi gå hem. Nödvändigt!!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka göra de där nedrans resterna eller om jag ska låta dem ligga ett tag till, "tycker faktiskt att de ligger väldigt bra på hyllan där borta =)"

Om några timmar så blir det landskamp på tv de får man ju inte missa.



Tjiing Tjong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0